Enjor this place :3

Enjor this place :3

Monday, April 18, 2011

疼爱我的组长

回到三月五号...

这天是我亲爱组长的大日子~!!


好浪漫的婚礼..踏进教会感觉到幸福... xD

我的属灵妈咪终于结婚了 C:

笑死我..等这天很久了,我相信还是不够他们久xD

感觉陌生的教会..怎么了??

因为我太久没有回属灵家了=.-''

幸福的小女人笑到是最甜得 C=

祝你永远幸福快乐...


(我在努力的回忆我的回忆 xD)




post by JAne =]

i Lov3 mY GOD ^^

Daisypath Anniversary tickers i wAlk toget3r wiTh GOD^^

who lovE you? >> JESUS

who lovE you? >> JESUS
"Thank you, God, for loving me and sending your Son to die on the cross for my sins. I now choose to make Jesus the Lord of my life. Help me to be the kind of person that You want me to be. In Jesus' name, Amen."