Enjor this place :3

Enjor this place :3

Sunday, February 13, 2011

later >> hapii chinese new year !! C=

先来一句>>>
恭喜发财~!!!!
红包拿来.....
hahahhaha....
今年的新年来得很突然
还没有准备好就快过了=.-''
今天是年初十一了....
快过了咯~~~
你们的新年过得怎么样啊??
一定很热闹吧?
过年期间,只是吃吃吃~~
但是,我很乖
没有出街
club 我只去了2天 ^^
可惜的是,今年没到舅公家
他初五就去世了T,T
以前很喜欢新年,可是慢慢长大
新年的气氛怪怪的
不像小时候一样了.....
可是我还是很享受和家人一起的时刻
希望你们不会吵架
亲情很重要....地球有很多很多人
整个地球只是这2,30个人有血缘关系
我们活在地球上也不会有200年
珍惜~~~~~~
我爱我的家人,你们呢??
post by Jane =]

i Lov3 mY GOD ^^

Daisypath Anniversary tickers i wAlk toget3r wiTh GOD^^

who lovE you? >> JESUS

who lovE you? >> JESUS
"Thank you, God, for loving me and sending your Son to die on the cross for my sins. I now choose to make Jesus the Lord of my life. Help me to be the kind of person that You want me to be. In Jesus' name, Amen."