Enjor this place :3

Enjor this place :3

Sunday, January 23, 2011

happi birthday to me ^-^

每年的这个时候
我都有样东西好烦
就是,到底是11号还是12号生日??
问妈咪,她也不能给个正正的答案我=.-''
这个是个烦恼,对我来说也是件好事
因为我有48个小时的生日
------------------------------------------------------------

无论如何,祝我生日快乐^-^
今年的生日没有什么特别
也没有任何惊喜@.o''
两个字普通啦...
2年的生日都是单身@.o''






今年只有2个蛋糕

去年五个叻

哈哈哈哈哈哈~~我也不行吹那么多个

一年搞不好老了几年

还是谢谢你们的祝福

谢谢你们的礼物

我的愿望只想天天都能开心

不想要有烦恼

钱???我不敢想了..

顺其自然吧 C=



post by Jane =3

i Lov3 mY GOD ^^

Daisypath Anniversary tickers i wAlk toget3r wiTh GOD^^

who lovE you? >> JESUS

who lovE you? >> JESUS
"Thank you, God, for loving me and sending your Son to die on the cross for my sins. I now choose to make Jesus the Lord of my life. Help me to be the kind of person that You want me to be. In Jesus' name, Amen."