Enjor this place :3

Enjor this place :3

Monday, September 27, 2010

♥ photo shooting ♥

朋友们

上个星期我去了shooting

是位摄影师邀请我去拍的

现在照片一大部分已经uploud上来了

---------

这次是我第一次叻...

我个人就得

真的没有想象中简单

就是蛮难的..

比如说>>天气,表情,姿态

都要抓到很紧

哈哈哈哈~~~~

真的是辛苦摄影师

---------------

还记得我有个fren page吗??

记得加我啊...

>>>>>
----------------------------


摄影师说还有下次

幸好不是这几个星期

是等我考完试后

11.oct

哈哈哈哈.......

幸好有机会让我减肥=]]

--------------

肥肥的朋友们

我们一起来加油吧~!!!

走向减肥边缘~!!

wahahahah...

2个星期时间=[[

i Lov3 mY GOD ^^

Daisypath Anniversary tickers i wAlk toget3r wiTh GOD^^

who lovE you? >> JESUS

who lovE you? >> JESUS
"Thank you, God, for loving me and sending your Son to die on the cross for my sins. I now choose to make Jesus the Lord of my life. Help me to be the kind of person that You want me to be. In Jesus' name, Amen."