Enjor this place :3

Enjor this place :3

Sunday, April 25, 2010

饶恕

我每天只会在那里说什么

“我要饶恕他!!!我要饶恕他!!!”

想回来....饶恕认真的很难!!!

我很生气一位人!!!

她!!!!我真的不知道怎样讲她!!!

生气她...他不是我的朋友,他是我家庭的其中一位成员...

真的不知道她,为什么会那么的可爱!!!

“liu diu”

家人坐在一起就不能讲别的话题吗????

喜欢卖沙爹!!!泼火!!!

神,刚刚你告诉我的...我听进去了...

可是我真的很难做到!!

可是,我还会继续学习饶恕!!

就像他说的一样,还有几年命

就忍下去!!!!

真的很幸运我会有一个那么可爱的婆婆!!!

i Lov3 mY GOD ^^

Daisypath Anniversary tickers i wAlk toget3r wiTh GOD^^

who lovE you? >> JESUS

who lovE you? >> JESUS
"Thank you, God, for loving me and sending your Son to die on the cross for my sins. I now choose to make Jesus the Lord of my life. Help me to be the kind of person that You want me to be. In Jesus' name, Amen."